- Σύμφωνα με την Fruition Production, ένα στούντιο με έδρα το Λος Άντζελες, γνωστό για το έργο του στη βιομηχανία του κινηματογράφου και των παιχνιδιών, ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο στο XRP θα κυκλοφορήσει επίσημα τον Νοέμβριο.
Η εταιρεία αποκάλυψε τα σχέδιά της να παρουσιάσει το ντοκιμαντέρ με ένα τρέιλερ περίπου μία ή δύο εβδομάδες πριν από την πρεμιέρα. Η Fruition Production υπόσχεται ότι το ντοκιμαντέρ, το οποίο είναι αποτέλεσμα εκτεταμένης έρευνας, θα είναι προκλητικό. Επιλέγοντας μια προσέγγιση αυτοδιανομής, η παραγωγή θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε μεγάλες πλατφόρμες όπως το Amazon και το Apple TV. Σε πρόσφατη ενημέρωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το κινηματογραφικό στούντιο δήλωσε:
“Το ντοκιμαντέρ θα είναι ευρέως διαθέσιμο, με τους θεατές να μπορούν να επιλέξουν την πλατφόρμα που τους ταιριάζει καλύτερα.”
Το στούντιο σημείωσε επίσης την αυξανόμενη ζήτηση για περιεχόμενο που δεν συνδέεται με παραδοσιακούς παρόχους. Όσον αφορά το Netflix, το στούντιο εξήγησε ότι η συνεργασία με τον γίγαντα του streaming θα οδηγούσε στην εμφάνιση πολλών μεσαζόντων, κάτι που ενδεχομένως θα έθετε σε κίνδυνο την ακεραιότητα και την έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου.
Το ντοκιμαντέρ δεν θα περιλαμβάνει τον CEO της Ripple, Brad Garlinghouse, καθώς αρνήθηκε να συμμετάσχει. Ωστόσο, ο CTO της Ripple, David Schwartz, θα εμφανιστεί στην ταινία. Το στούντιο σχολίασε:
“Δεδομένης της κλίμακας του θέματος που καλύπτουμε, κατανοούμε την επιφυλακτικότητά τους. Το έργο αντιμετώπισε προκλήσεις, όπως πίεση για σημαντικές προσαρμογές της ιστορίας και την ένταξη τυχαίων διασημοτήτων.”
Συμπέρασμα
Το ντοκιμαντέρ για το XRP, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο, αναμένεται να προσφέρει μια βαθιά ματιά στο δημοφιλές κρυπτονόμισμα. Με την επιλογή αυτοδιανομής, το στούντιο διασφαλίζει ότι η παραγωγή θα φτάσει στο κοινό της χωρίς να διακυβεύεται η ποιότητά της. Παρά τις προκλήσεις και την απουσία του CEO της Ripple, η συμμετοχή του CTO, David Schwartz, ενισχύει την αξιοπιστία και το ενδιαφέρον για το ντοκιμαντέρ.