Η McDonald’s Σιγκαπούρης λανσάρει το Metaverse «My Happy Place», επιτρέποντας στους κατοίκους να δημιουργούν εικονικά μπέργκερ, να παίζουν πολυπαιχνίδια και να κερδίζουν ανταμοιβές.
Η αμερικανική αλυσίδα γρήγορου φαγητού McDonald’s λάνσαρε το Metaverse «My Happy Place» στη Σιγκαπούρη, επιτρέποντας στους κατοίκους να δημιουργούν εικονικά μπέργκερ και να συμμετέχουν σε άλλες δραστηριότητες.
Η McDonald’s Σιγκαπούρης συνεργάστηκε με την Bandwagon Labs, τον Metaverse βραχίονα της εταιρείας τεχνολογίας μέσων ψυχαγωγίας Bandwagon, για να δημιουργήσει τον εικονικό κόσμο εντός εφαρμογής για τους πελάτες της.
Μιλώντας στο Cointelegraph, ο Clarence Chan, ιδρυτής της Bandwagon Labs, τόνισε τρεις βασικές πτυχές που συνέβαλαν στη δημιουργία του Metaverse για τη McDonald’s:
«Είναι πολυπαιχνιδιακό, όπου οι παίκτες μπορούν να βλέπουν άλλους στον κόσμο μαζί τους. Το Metaverse είναι ένας δημιουργικός καμβάς όπου επιτρέπουμε στους χρήστες να επιδεικνύουν τη δημιουργικότητά τους. Και τρίτον, είναι γεμάτο με καθημερινές ανταμοιβές με διάφορες προκλήσεις που ενεργοποιούν έναν μηχανισμό ανταμοιβής.»
Βήματα για ένα McMetaverse
Επιπλέον, οι τεχνολογίες Web3 χρησιμοποιούνται για την ενίσχυση της ασφάλειας, της λειτουργικότητας και των χρήσεων για την κατοχή ψηφιακών συλλεκτικών αντικειμένων. «Ενσωματώνοντας υπηρεσίες φιλοξενίας πορτοφολιών όπως το MetaMask, επιτρέπουμε στους χρήστες να ταυτοποιούν με ασφάλεια την ταυτότητά τους και να συμμετέχουν σε δραστηριότητες με tokens εντός του Metaverse,» εξήγησε ο Chan.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η McDonald’s έχει πλήρη έλεγχο του Metaverse εντός της εφαρμογής. Το έργο θα είναι ενεργό για έναν μήνα, από τις 6 Ιουνίου έως τις 7 Ιουλίου, και η επιτυχία του θα καθορίσει μελλοντικές αναπτύξεις ή τη συνέχιση των υπηρεσιών.
Ο Chan παντρεύτηκε στο Metaverse και επιβεβαίωσε τις δυνατότητες της τεχνολογίας για την διατήρηση πελατών και την εμπλοκή των θαυμαστών. Ωστόσο, είπε ότι οι τρέχουσες εμπειρίες του Metaverse είναι υπονομευμένες από τη φιλοξενία τρίτων.
«Επιπλέον, η έλλειψη απτών ανταμοιβών για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν το Metaverse μπορεί μερικές φορές να αποθαρρύνει ένα μεγάλο μέρος του κοινού.»
Metaverse για αποτελεσματική εμπλοκή θαυμαστών
Ο Chan πιστεύει ότι η Bandwagon Labs έλυσε αυτά τα προβλήματα για τη McDonald’s. «Οι χρήστες όχι μόνο μπορούν να συμμετέχουν και να παίζουν με τους φίλους τους, αλλά μπορούν επίσης να κερδίζουν απτές ανταμοιβές, όπως πατάτες, συμμετέχοντας στην πλατφόρμα μας,» κατέληξε.