Home » PSG: Η Πρώτη Ποδοσφαιρική Ομάδα που Υιοθετεί Bitcoin ως Θησαυροφυλάκιο
Posted in

PSG: Η Πρώτη Ποδοσφαιρική Ομάδα που Υιοθετεί Bitcoin ως Θησαυροφυλάκιο

PSG: Η Πρώτη Ποδοσφαιρική Ομάδα που Υιοθετεί Bitcoin ως Θησαυροφυλάκιο

Σε αυτό το άρθρο:

  • Η Παρί Σεν Ζερμέν (PSG) είναι η πρώτη ποδοσφαιρική ομάδα που εντάσσει το Bitcoin στο θησαυροφυλάκιό της.
  • Στοχεύει τους νεαρούς οπαδούς που αγκαλιάζουν την ψηφιακή χρηματοδότηση.
  • Η PSG θα υποστηρίξει startups του Bitcoin με χρηματοδότηση και προβολή.

Η Paris Saint-Germain (PSG) έχει γίνει η πρώτη επαγγελματική ποδοσφαιρική ομάδα που ενσωματώνει το Bitcoin (BTC) ως μέρος της στρατηγικής αποθεματικών του θησαυροφυλακίου της.

Ο γαλλικός ποδοσφαιρικός κολοσσός ανακοίνωσε την είδηση στο συνέδριο Bitcoin 2025 στο Λας Βέγκας, αποκαλύπτοντας ότι είχε μετατρέψει μέρος των ταμειακών της αποθεμάτων σε Bitcoin πέρυσι – μια θέση που εξακολουθεί να διατηρεί στον ισολογισμό της.

Γιατί το Bitcoin;

Η κίνηση της PSG να υιοθετήσει το Bitcoin αντικατοπτρίζει μια αυξανόμενη τάση εταιρειών και οργανισμών που βλέπουν το κρυπτονόμισμα ως μακροπρόθεσμο μέσο αποθήκευσης αξίας και αντιστάθμιση έναντι του πληθωρισμού. Επιπλέον, αποτελεί μια στρατηγική σύνδεση με το νεαρότερο, ψηφιακά ενημερωμένο κοινό, το οποίο θεωρεί το Bitcoin ως σύμβολο ελευθερίας και αποκέντρωσης στον κόσμο της παγκόσμιας χρηματοδότησης.

Η PSG προσθέτει Bitcoin στο θησαυροφυλάκιό της, ακολουθώντας το παράδειγμα μεγάλων εταιρειών

Ο επικεφαλής του PSG Labs, Pär Helgosson, έκανε την επίσημη ανακοίνωση κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Bitcoin 2025 στο Λας Βέγκας. Ο Helgosson δήλωσε στο κοινό: “Βάλαμε Bitcoin στα βιβλία μας και το έχουμε ακόμα.”

Η PSG επένδυσε στα αποθέματα Bitcoin της σε μια περίοδο που μεγάλες εισηγμένες εταιρείες όπως η MicroStrategy, η GameStop, η Trump Media και η Twenty-One Capital πρόσθεταν σημαντικά ποσά Bitcoin στα εταιρικά τους θησαυροφυλάκια για προστασία από τον πληθωρισμό.

Οι περισσότεροι αθλητικοί σύλλογοι είχαν κυκλοφορήσει fan tokens ή NFTs για να προσελκύσουν τους οπαδούς τους και να δημιουργήσουν γρήγορα έσοδα μέσω ψηφιακών συλλεκτικών αντικειμένων κατά την τελευταία “bull run” της κρυπτογράφησης στα χρόνια της πανδημίας. Πλατφόρμες όπως η Chiliz και η Socios τους βοήθησαν να προσεγγίσουν το κατάλληλο κοινό. Ωστόσο, αυτά ήταν εφάπαξ πειράματα που έληξαν με την πανδημία, και η PSG θέλει να αλλάξει τον τρόπο που ο σύλλογος διαχειρίζεται τα οικονομικά του θεμέλια.

Η PSG είναι πλέον η πρώτη ποδοσφαιρική ομάδα στον κόσμο που δηλώνει δημόσια ότι κατέχει Bitcoin ως μέρος του επίσημου οικονομικού της αποθεματικού. Αυτό την εντάσσει στην ίδια κατηγορία με εταιρείες τεχνολογίας και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που πιστεύουν ότι το Bitcoin είναι ένα μακροπρόθεσμο μέσο αποθήκευσης αξίας που αξίζει να διατηρείται.

Ο σύλλογος αποδεικνύει επίσης ότι το Bitcoin δεν είναι απλώς ένα εργαλείο για εταιρείες τεχνολογίας ή hedge funds, αλλά ένα πραγματικό χρηματοοικονομικό περιουσιακό στοιχείο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν παγκόσμιες μάρκες lifestyle, όπως οι αθλητικοί σύλλογοι.

Η PSG χρησιμοποιεί το Bitcoin για να συνδεθεί με νεαρούς οπαδούς και να υποστηρίξει νέες τεχνολογικές ιδέες

Οι περισσότεροι υποστηρικτές της PSG έχουν μεγαλώσει στην ψηφιακή εποχή – εξοικειωμένοι με smartphones, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ηλεκτρονικές πληρωμές – και πολλοί αναγνωρίζουν ή χρησιμοποιούν πλέον το Bitcoin.

Με πάνω από 550 εκατομμύρια οπαδούς παγκοσμίως, εκ των οποίων το 80% είναι κάτω των 34 ετών, ο σύλλογος υιοθέτησε ένα θησαυροφυλάκιο Bitcoin για να προσελκύσει το νεότερο κοινό του. Για αυτή τη γενιά, το Bitcoin αντιπροσωπεύει την ελευθερία, την αποκέντρωση και το μέλλον της παγκόσμιας χρηματοδότησης.

Ο σύλλογος στοχεύει να αναγνωριστεί ως μια νικηφόρα ποδοσφαιρική ομάδα στον αγωνιστικό χώρο και ως μια πρωτοποριακή μάρκα. Θέλει να συνδεθεί με τη νεαρή, παγκόσμια βάση οπαδών της – εκατομμύρια υποστηρικτές σε όλη την Αφρική, την Ασία, την Ευρώπη και την Αμερική που βλέπουν όλο και περισσότερο το ψηφιακό χρήμα ως μέρος της καθημερινής ζωής.

Η PSG αναφέρεται πλέον στον εαυτό της ως “lifestyle brand” επειδή ο Pär Helgosson δήλωσε ότι ο σύλλογος θέλει να συμβαδίζει με την εποχή και να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι αθλητικοί οργανισμοί συνεργάζονται με την ψηφιακή τεχνολογία.

Το PSG Labs ξεκίνησε το 2023 και είναι η ειδική μονάδα του συλλόγου που διερευνά, δοκιμάζει και αναπτύσσει καινοτομίες σε blockchain, εικονική πραγματικότητα, tokenized fan experiences και ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία όπως NFTs και Bitcoin.

Ο Helgosson δήλωσε ότι η PSG επένδυσε στα αποθέματα Bitcoin της για να υποστηρίξει ένα μακροπρόθεσμο όραμα όπου το Bitcoin θα γίνει μέρος της ψηφιακής και οικονομικής ταυτότητας του συλλόγου.

Η PSG σχεδιάζει επίσης να επενδύσει σε crypto startups σε αρχικό στάδιο και να καθοδηγήσει επιχειρηματίες του Bitcoin. Ο σύλλογος στοχεύει να αξιοποιήσει την επιρροή και τη δύναμη της επωνυμίας του για να βοηθήσει τους δημιουργούς να φέρουν τα έργα τους στην αγορά, να προσεγγίσουν παγκόσμιο κοινό και να συγκεντρώσουν χρηματοδότηση με την υποστήριξη του συλλόγου.

Ο Helgosson σχολίασε στο συνέδριο, λέγοντας: “Θα λανσάρουμε μαζί σας, θα καταχωρήσουμε μαζί σας, θα συγκεντρώσουμε κεφάλαια μαζί σας.”

Η PSG διαθέτει μια μοναδική πλατφόρμα που μπορεί να βοηθήσει τους ιδρυτές και τους προγραμματιστές του Bitcoin να βρουν πελάτες, να προσεγγίσουν νέους χρήστες και να αποκτήσουν το είδος της προβολής που είναι συνήθως δύσκολο να επιτευχθεί στον γεμάτο κόσμο των startups. Ο σύλλογος έχει πάνω από μισό δισεκατομμύριο οπαδούς και μια μάρκα που συνεργάζεται με παγκόσμιους χορηγούς, πλατφόρμες streaming και κορυφαίους αθλητές για να το καταστήσει αυτό δυνατό.


Σύνοψη:

Η Paris Saint-Germain (PSG) έγραψε ιστορία, καθώς έγινε ο πρώτος επαγγελματικός ποδοσφαιρικός σύλλογος που ενσωμάτωσε το Bitcoin (BTC) ως μέρος των ταμειακών της αποθεματικών, μια κίνηση που ανακοινώθηκε στο συνέδριο Bitcoin 2025. Ο σύλλογος είχε ήδη μετατρέψει μέρος των χρημάτων του σε Bitcoin πέρυσι και συνεχίζει να το διατηρεί. Αυτή η στρατηγική ευθυγραμμίζεται με τις κινήσεις μεγάλων εταιρειών όπως η MicroStrategy και η GameStop, οι οποίες χρησιμοποιούν το Bitcoin ως αντιστάθμιση έναντι του πληθωρισμού. Σε αντίθεση με προηγούμενες προσπάθειες αθλητικών συλλόγων με fan tokens και NFTs που ήταν βραχύβιες, η PSG στοχεύει σε μια μακροπρόθεσμη οικονομική βάση. Η κίνηση αυτή αποσκοπεί επίσης στην προσέλκυση του νεαρού, ψηφιακά ενημερωμένου κοινού της PSG, το οποίο βλέπει το Bitcoin ως σύμβολο ελευθερίας και αποκέντρωσης. Μέσω του PSG Labs, ο σύλλογος σχεδιάζει να επενδύσει σε startups του Bitcoin και να υποστηρίξει επιχειρηματίες, αξιοποιώντας την παγκόσμια επιρροή και την τεράστια βάση οπαδών του για να τους προσφέρει προβολή και χρηματοδότηση.

crypto news, crypto νέα, crypto news greece, newsletter, κρυπτονομίσματα

Κάνε Εγγραφή στο Newsletter!

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *